دومین جشنواره ملی زیلوی برتر تمدید شد

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲ کد : ۴۰۶۵۴ فرهنگی تاپ خبر
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر یک ماه تمدید شد
دومین جشنواره ملی زیلوی برتر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر یک ماه تمدید شد.

«محمدرضا دهقانی» دبیر این جشنواره ملی و عامل خوشه زیلو در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: نظر به استقبال هنرمندان از این دوره از جشنواره و تعویق زمان برگزار جشنواره به ایام عید نوروز، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره که پایان دیماه جاری اعلام شده بود تا سی‌ام بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: شورای راهبردی جشنواره این تصمیم را با توجه به همزمانی زمان برگزاری اختتامیه با برگزاری نمایشگاه فرش تهران که از ۵ تا ۹ اسفندماه امسال خواهد بود، اخذ کرده و مقرر شد ضمن برگزاری مراسم اختتامیه در نوروز ۱۴۰۱، مهلت ارسال آثار نیز یک ماه تمدید شود.

دهقانی یادآور شد: دومین جشنوارۀ ملّی «زیلوی برتر» با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با زیلوهای فاخر، اصیل و مرغوب، تشویق تأمین کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برای ارائۀ توانمندی ها و دستاوردها و همچنین بسترسازی برای ایده پردازی و نوآوری در هنر صنعت زیلوبافی با شعار «زیلو، رویش دوباره» در میبد برگزار می‌شود. 

وی با بیان این که این جشنواره از بخش‌های متنوعی با رویکرد نکوداشت و قدردانی از تلاشگران هنرصنعت زیلوبافی تشکیل شده است، گفت: این دوره جشنواره در دو قسمت رقابتی شامل بخش‌های «زیلوی برتر»، «طرح و نقش برتر» و «عکس برتر» و  قسمت غیر رقابتی شامل بخش های «نوآوران»، «پیشکسوتان» و «ماندگاران» برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره در پایان اعلام کرد: هنرمندان علاقمند می‌توانند آثار خود را از طریق وب سایت bestzilou.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کلید واژه ها: جشنواره زیلوی برتر مراسم اختتامیه


نظر شما :