اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط پژوهشکده مواد نوین سرامیکی

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۴۰۶۵۲ پژوهشی تاپ خبر
پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد موفق به اخذ موافقت اصولی از شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید.
اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  توسط پژوهشکده مواد نوین سرامیکی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد؛ با توجه به تأکید برنامه‌های سند چشم انداز بیست ساله و برنامه پنجم توسعه بر صادرات و توسعه صنعتی در حیطه مواد نوین و نیز با توجه به قرار گرفتن فناوری‌های نوین در اولویت‌های الف سند جامع علمی کشور و نقش همه جانبه این فناوری در عرصه‌های مختلف جامعه و نیز پتانسیل‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و صنعتی موجود در استان یزد، جهت نیل به ارتباط منسجم‌تر و انجام طرح‌های بزرگ با هدف تولید فناوری، سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی پژوهشکده مواد نوین سرامیکی نمود.

پژوهشکده مواد نوین سرامیکی با سه گروه پژوهشی سرامیک صنعتی، نانومواد سرامیکی و بیومواد سرامیکی در زمینه مواد های‌تک در حوزه سرامیک‌های مهندسی، نانومواد و بیومواد سرامیکی فعالیت خواهد داشت و برای تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی، یک مرکز خدمات تخصصی تحت عنوان مرکز خدمات تخصصی سرامیک راه‌اندازی شده است.

با توجه به فعالیت‌های علمی و اجرایی، این پژوهشکده موفق به اخذ موافقت اصولی از شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید

کلید واژه ها: پژوهشکده


نظر شما :