برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی

۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۹ کد : ۳۸۲۶۵ آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی کمک پرستاری با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت یک سال توسط سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، معاون آموزشی سازمان با اشاره به تفاهم نامه فی مابین معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاددانشگاهی به منظور برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری (یکساله) عنوان کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش و تأمین نیروی انسانی مهارتی و غیر دانشگاهی در گروه پرستاری برای کمک به حل مشکل کمبود نیروی کمک پرستار در کشور و با استفاده از تجارب و توانمندیهای جهاددانشگاهی برگزار می گردد.

افروزیان گفت: فرآیند ثبت نام آغاز شده است و تا ۱۵ آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تعداد سهمیه آموزشی جهاددانشگاهی در استان یزد ۱۰۰ نفر می باشد که ۵۰ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند. داشتن ۱۸ تا ۳۰ سال (متولدین سال ۱۳۷۰ به بعد)، داشتن مدرک دیپلم با حداقل معدل ۱۲ و داشتن وضعیت سالم جسمانی و روانی از شرایط پذیرش و ثبت نام در دوره می باشد.

افروزیان با اشاره به زمان برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری گفت: کلاس های تئوری کمک پرستاری از ۲۱ آذر ماه سالجاری در محل جهاددانشگاهی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری شروع خواهد شد و شرکت کنندگان با ارائه کارت واکسیناسیون کرونا (هر دو دز) امکان حضور در کلاس ها را دارند.

ایشان همچنین در خصوص نحوه برگزاری دوره کمک پرستاری گفت: این دوره در مجموع ۱۳۸۰ ساعت آموزشی و به مدت یکسال برنامه ریزی شده است که دروس تئوری و پراتیک به مدت ۳۰۰ ساعت آموزشی و طی سه ماه و دروس عملی به مدت ۱۰۸۰ ساعت در محل بیمارستان و طی ۷ ماه با تدریس اساتید و پرستاران مجرب برگزار می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در دوره آموزشی کمک پرستاری می‌توانند به آدرس یزد، صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام، سازمان جهاددانشگاهی مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های ۳۱۶۲۲۰۱۵ و ۳۱۶۲۲۰۱۱ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: دوره های آموزشی کمک پرستاری


( ۲۴ )

نظر شما :