بازدید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌یزد از ایکنا

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۱ کد : ۳۷۴۷ فرهنگی تاپ خبر عمومی
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز از ایکنای یزد بازدید کرد.
بازدید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌یزد از ایکنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل از ایکنا  یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد که عبدالکریم لک، مسئول روابط عمومی این اداره‌کل وی را همراهی می‌کرد صبح امروز، ۱۷ آذرماه از ایکنای یزد بازدید کرد.
ابراهیمی در این بازدید نقش ایکنا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادآور شد و اظهار کرد: رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری ایکنا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ‌بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان دارند.
وی ادامه داد: بحث ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ مقوله‌ای است که باید مورد توجه خاصی باشد و نقش رسانه‌ها تأثیر بسزایی در این زمینه بویژه انتقال این فرهنگ به نوجوانان و جوانان دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه کل جامعه ایثارگران در زمینه قرآن درگیر هستند، اظهار کرد: این موضوع نقطه قوتی است برای این سازمان و در این زمینه افرادی هستند که توانستند در کشور دارای رتبه باشند.
ابراهیمی گفت: به عنوان مثال در مسابقات قرآن کریم سال گذشته ۱۱ رتبه قرآنی توسط یزدی‌ها در کشور کسب شد.
وی تشکیل شورای نشر فرهنگ قرآنی در این اداره‌کل را یادآور شد و بیان کرد: این شورا در مرکز استان با حضور دستگاه‌های ذی ربط تشکیل شده و در شهرستان‌ها نیز کمیته ای بدین منظور راه‌اندازی  که در زمینه قرآنی فعالیت دارند.


نظر شما :