برترین‌های مناظرات دانشجویی استان یزد مشخص می‌شوند

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۵ کد : ۳۷۲۹۱ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری مرحله رده‌بندی و پایانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان خبر داد.
برترین‌های مناظرات دانشجویی استان یزد مشخص می‌شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی  از برگزاری مرحله رده‌بندی و پایانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان خبر داد.

«محمدرضا دهقانی» تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با شرکت ۲۱ تیم از دانشگاه‌های استان در حال برگزاریست.

وی با اشاره به این‌ که مرحله مقدماتی این مسابقات از ۲۰ مهرماه آغاز شد، ادامه داد: مسابقات رده‌بندی و فینال رقابت‌های استانی این دوره از مناظره دانشجویان با حضور چهار تیم طی امروز و فردا(هشتم و نهم) آبان ماه برگزار می‌شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: مسابقه رده‌بندی، امروز بین تیم‌های «نطق ناطق» از دانشگاه  علمی‌کاربردی و «اوانگارد» از دانشگاه یزد و دیدار نهایی نیز فردا بین دو تیم «ذهن خلاق» از دانشگاه اردکان و «دیالکتیک» از دانشگاه میبد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که با توجه به شرایط کرونایی و اقتضائات موجود، این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مرحله از رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق صفحه‌ی @sdjayazd این رقابت‌ها را شاهد باشند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در پایان اظهار کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر می‌شوند و یک یا دو تیم برتر از استان به مسابقات ملی مناظره دانشجویی راه خواهند یافت.

کلید واژه ها: مناظره مسابقه


نظر شما :