/در بازید استاندار یزد از جهاددانشگاهی /

استاندار یزد: جهاددانشگاهی را از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی خواند

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۷۲۸۴ تاپ خبر عمومی
استاندار یزد در بازدید از ایسنا، جهاددانشگاهی را از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی و ایسنا را یک خبرگزاری ریشه دار خواند.
استاندار یزد: جهاددانشگاهی را از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی خواند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی، استاندار یزد ایسنا را یک خبرگزاری ریشه دار خواند و پرداختن آن به نکات مثبت و توجه به نگاه‌های بلند به دور از حواشی و نیز خبرنگاران و عکاسان درجه یک آن را از نقاط قوت این رسانه ذکر کرد.

«مهران فاطمی»  در بازدید از جهاددانشگاهی،با اشاره به این که ایسنا یک خبرگزاری ریشه دار است، گفت: این رسانه که قبل از تصدی پست استانداری نیز با آن آشنایی و همکاری داشتم، به جای پرداختن به حواشی بی‌فایده، اصولاً سعی کرده به نکات مثبت و نگاه‌های بلند توجه داشته باشد و به موضوعاتی که مسئله‌ی مردم، کشور و استان است، پرداخته و کمتر خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای رسانه‌ها کند.

وی در ادامه نیز خبرنگاران و عکاسان ایسنا را درجه یک خواند و این موضعات را از نقاط قوت این خبرگزاری ذکر کرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش جهادانشگاهی را نیز از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی خواند و گفت: خوشبختانه این نهاد اتفاقات خوبی را در حوزه‌های مختلف به وی‍ژه پژوهشی علی‌رغم شرایط سخت درآمد - هزینه‌ای خود رقم زده است که قطعاً با حمایت‌های  دولت می‌تواند عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

وی توجه جهاددانشگاهی به حرکت‌های فناورانه و نوآورانه و رویکرد این نهاد در رفع نیازهای و مسائل روز جامعه را ستود و گفت: مجموعه‌های دولتی و غیردولتی را موظف به همکاری با جهاددانشگاهی می‌دانیم.

استاندار همچنین حرکت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی مانند برگزاری مناظرات دانشجویی و حتی اردوهای گردشگری دانشجویی در دوره‌های گذشته را نوآورانه خواند و افزود: جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و دیگر بخش‌های فعالیتی خود اقدامات مطلوبی انجام داده که امیدواریم در این دوره سرعت بیشتری به خود بگیرد.

گفتنی است؛ استاندار در ادامه این بازدید با خبرنگاران ایسنا به گفت‌وگو نشست و به سئوالات آنها پاسخ گفت که مشروح آن را در بخش‌های دیگری خبری انعکاس خواهیم داد.

کلید واژه ها: ایسنا استاندار


نظر شما :