ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پائیز ۱۴۰۰

۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۹ کد : ۳۶۵۵۴ آموزشی تاپ خبر
فراگیران و علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد می توانند با مراجعه حضوری به مراکز و یا از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی به آدرس www.jdyazd.ac.ir در دوره های آموزشی ثبت نام کنند.
ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پائیز ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛ ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پاییز آغاز شد.

فراگیران و علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی می توانند با مراجعه حضوری به مراکز و یا از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی به آدرس www.jdyazd.ac.ir در دوره های آموزشی ثبت نام کنند. گفتنی است شروع دوره های زبان انگلیسی از تاریخ ۶ مهر ماه و سایر دوره ها از اواسط مهر ماه خواهد بود.

 معاون آموزشی سازمان با اعلام این خبر افزود؛ کلاس‌های آموزشی جهاددانشگاهی همچنان به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزاری می گردد و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی در این دوره‌ها ثبت نام نمایند.

احمد افروزیان ، عمده ترین دوره های آموزشی را به تفکیک گروه های آموزشی عنوان کردند:

گروه فرهنگ و هنر (طراحی لباس، تربیت مربی هنر کودک، عکاسی دیجیتال، چیدمان منزل و …)

گروه زبان های خارجه (انگلیسی، MSRT ، مکالمه فشرده، TTC ، P re TOEFL ، فرانسه، آلمانی و …)

گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات (آموزش مهارت های کامپیوتر ICDL ، فتوشاپ ، اتوکد، 3D Max ، میکس و مونتاژ، طراحی وب، برنامه نویسی وب با PHP ، برنامه نویسی اندروید، java ، برنامه نویسی پایتون و …)

گروه پزشکی (تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک و..)

گروه کشاورزی (کاربرد درمانی گیاهان داروئی و..)

گروه علوم انسانی و حسابداری (حسابداری عملی، حسابداری با نوسا، آموزش بورس کاربردی، پروپوزال نویسی، پایان نامه نویسی، مقاله نویسی و..)

افروزیان از فراگیران و علاقمندان خواست جهت ثبت نام یا انجام امورات آموزشی به مراکز معرفی شده به شرح ذیل مراجعه کنند و یا تماس تلفنی برقرار نمایند و همچنین صفحه اینستاگرام و کانال‌های ارتباطی معاونت آموزشی را در پیام رسان ها با عنوان jdyazd_edu دنبال نمایند.

مراکز آموزشی:

یزد – صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام

تلفن: ۳۸۳۰۳۴۵۲-۰۳۵

یزد – امامشهر، ابتدای ۵۲ متری

تلفن: ۳۵۲۶۱۴۵۲-۳۵۲۶۱۴۵۱-۰۳۵

یزد – آزادشهر، فلکه سوم

تلفن: ۳۷۲۱۱۵۰۶-۳۷۲۲۶۵۵۵- ۰۳۵

کلید واژه ها: ثبت نام دوره های آموزشی


( ۴۰ )

نظر شما :