صداقت و صراحت مهمترین فاکتورهای شبکه سازی

جلسه ایجاد شبکه عروسک سازی در یزد

۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۳۸۹۳ آموزشی
در ادامه اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح استان یزد، جلسه شبکه سازی در حوزه صنایع دستی رسته‌ی شغلی عروسک سازی در یزد با حضور تیم اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و خواهران غلامی از متقاضیان موفق این طرح به بعنوان مسئولین شبکه عروسک سازی برگزار شد.
جلسه ایجاد شبکه عروسک سازی در یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، به کارفرمایی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، جلسه‌ای با حضور تیم اجرایی طرح و خواهران غلامی از متقاضیان موفق این طرح به بعنوان مسئولین شبکه عروسک سازی برای ایجاد شبکه‌ی فعال و پویا در محل سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

در این جلسه آقای زارع دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با بیان اینکه راستی و درستی در کلیه امور زندگی مهم و حائز اهمیت است و اهمیت این فاکتور‌ها در بخش کسب و کار، بازاریابی و همین‌طور شبکه سازی مورد توجه مدیران و شبکه سازان موفق قرار گرفته است گفت: باید سعی کرد صداقت و صراحت را در زندگی(شخصی، اجتماعی، کاری‌ و حرفه‌ای) سرلوحه خود قرار دهیم و بر این اساس و معیار کار‌ها را پیش ببریم . ایشان در پایان  افزود جهاددانشگاهی با همکاری شما می تواند شبکه ای فعال و پویا  ایجاد نموده و مداخلات توسعه‌ای بسیار خوبی را در توسعه‌ی این شبکه انجام دهد.

لازم به ذکر است خانم غلامی از متقاضیان ثبت نامی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هستند که توانستند با تولیدات خوب و با کیفیت، برند عروسکهای زشت "uglly dolls" را به ثبت برسانند.


( ۳ )

نظر شما :