در دیدار روسای جهاددانشگاهی یزد و قم گسترش همکاری های بین واحدی بررسی شد

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰ کد : ۳۱۹۵ پژوهشی تاپ خبر عمومی
دکتر مهدی باصولی رئیس جهاددانشگاهی سازمان یزد، با حضور در ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری رئیس این واحد دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار روسای جهاددانشگاهی یزد و قم گسترش همکاری های بین واحدی  بررسی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در این دیدار دو طرف به بیان ظرفیت های همکاری مشترک بین دو واحد سازمانی پرداختند. دکتر محمد حیدری در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به جهادگران استان یزد اظهار داشت : استان های قم و یزد شباهت های زیادی در اقلیم و فرهنگ مردم دارند و این تشابهات اقلیمی و فرهنگی میتواند زمینه ساز همکاری های مشترک واحد های سازمانی قم و یزد باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم به برخی فعالیت های قابل اجرا بین دو واحد سازمانی اشاره کرد و گفت: در قم این آمادگی را داریم تمام زمینه های فعالیت جهاددانشگاهی سازمان یزد را پوشش دهیم تا مردم شریف این شهر نیز از خدمات ارزنده جهادگران یزدی بهره مند شوند.

دکتر مهدی باصولی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به ظرفیت های مختلف همکاری افزود: با وجود پیش قدم بودن یزد در زمینه درمان ناباروری، اکنون شاهد موفقیت چشم گیر متخصصین جهادگر قمی در این زمینه هستیم و این باعث مباهات است.

رییس سازمان یزد همچنین با توجه به تشابهات دو استان، زمینه های مشترک همکاری در خصوص گیاهان دارویی و کم‌آبخواه، محیط زیست، خاک و مصالح ساختمانی، آسیب‌های اجتماعی را حائز اهمیت خواند. دکتر باصولی از آموزش‌های تخصصی و کارآفرینی بعنوان یکی دیگر از زمینه های همکاری های مشترک بین واحدی یاد کرد.

وی گفت: امید داریم موارد مورد بحث در این نشست در دیدار آتی به سرانجام برسد و همکاری های گسترده دو واحد سازمانی بطور رسمی آغاز شود.


نظر شما :