برگزاری کارگاه آموزشی " کسب و کار دیجیتال از ایده تا راه اندازی"در سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد

۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۰۵۰ آموزشی تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان یزد در نظر دارد، کارگاه آموزشی " کسب و کار دیجیتال از ایده تا راه اندازی" برگزار نماید
برگزاری کارگاه آموزشی " کسب و کار دیجیتال از ایده تا راه اندازی"در سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در نظر دارد کارگاه" کسب و کار دیجیتال از ایده تا راه اندازی" را در تاریخ 30 آبان ماه سال جاری برگزار نماید.

همچنین در این کارگاه فراگیران با "چگونگی راه اندازی کسب و کار آنلاین"، "استفاده درست از شبکه های اجتماعی"، "طریقه صحیح نمایش دادن محصولات و ضرورت استفاده از دنیای دیجیتال" به مدت 4 ساعت آشنا می شوند.

لازم بذکر است؛ علاقه مندان به ثبت نام در این کارگاه می توانند به صورت حضوری به دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان یزد به آدرس : یزد، بلوار شهیدان گمنام، سازمان  جهاد دانشگاهی استان یزد، ساختمان امام علی طبقه دوم مراجعه نموده و یا از طریق سایت www.jdyazd.ac.ir اقدام نمایند.

در پایان این گزارش باید گفت؛ مهلت ثبت نام تا تاریخ 29 آبان ماه می باشد، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 31622009-035  (در ساعات اداری) تماس بگیرند.


نظر شما :