/به همت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد /

جلسه مشترک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹ کد : ۲۷۳۵۸ آموزشی تاپ خبر عمومی
جلسه مشترک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد،  با حضور مدیران و کارشناسان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در محل سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، جلسه مشترک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد.

در این گزارش امده است؛ به منظور سرعت بخشیدن به روند پیشرفت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد جلسه‌ای با حضور سرکار خانم دکتر سعادت جو رئیس، آقای دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی یزد و سرکار خانم آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد دیروز برگزار گردید.

 لازم بذکر است ، در این جلسه که علاوه بر آقای زارع دبیر و آقای اسلامی مدیر اجرایی طرح، کارشناسان کارآفرینی و اشتغال ادارات تعاون تمامی شهرستان های استان یزد نیز حضور داشتند. در ابتدا خانم دکتر سعادت جو ضمن خوشامدگویی و توضیح کلیات طرح، اهداف و انتظارات از اجرای طرح در استان یزد را بیان نمودند.

همچنین در ادامه خانم آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با ارائه آمار ثبت نام کنندگان طرح، وضعیت پیشرفت طرح را تشریح نمودند. در این جلسه همچنین آقای بهروز اسلامی مدیر اجرایی طرح، گزارش اقدامات انجام شده در طرح را ارائه نمود.

شایان ذکر است ، پس از صحبت‌های آقای افروزیان و آقای زارع در خصوص فرآیند ها و الزامات اجرای فاز دوم و سوم طرح، کارشناسان کارآفرینی و اشتغال ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان به بیان نقطه نظرات سوالات و پیشنهادات خود جهت پیشبرد هرچه بهتر طرح پرداختند.

در پایان جلسه مقرر گردید کارشناسان مسئول و ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان نهایت همکاری در خصوص هدایت متقاضیان جهت ثبت نام در طرح و همچنین جذب مشارکت پیشران آن در طرح را با جهاد دانشگاهی داشته باشند.


( ۲ )

نظر شما :