برگزاری جلسه با کارگاه تولیدی سینا به عنوان پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رشته شغلی خیاطی

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۷۲۹۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال
برگزاری جلسه با کارگاه تولیدی  سینا به عنوان پیشران  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رشته شغلی خیاطی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با توجه به اهمیت شناسایی پیشران‌ها  در این طرح ،جلسه مذاکره با پیشران رسته شغلی خیاط لباس برگزار شد.

این جلسه که با حضور تیم اجرایی جهاد دانشگاهی و آقای امامی در محل کارگاه تولیدی سینا برگزار شد . در ابتدای جلسه محمد زارع دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان ضمن معرفی طرح و لزوم  ایجاد مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان و همکاری بخش خصوصی در فاز اتصال بازار  ، نحوه همکاری با پیشرانها را تشریح نمود و راهکارهای همکاری و تعامل هرچه بیشتر در اجرای این طرح را بیان نمود .

آقای امامی مسئول کارگاه تولیدی لباس کار سینا ، ضمن تشریح شرایط آموزش این رسته شغلی  و نحوه همکاری در این طرح با سازمان جهاددانشگاهی ، فعالیت های شرکت را تشریح و ابراز  خوشحالی و امیدواری کردند که حضور نیروی جوان و تازه نفس علاقه مند در این رسته شغلی می‌تواند بر چرخه اقتصادی  تاثیر مضاعفی داشته باشد .

ایشان ضمن اعلام مساعدت و همکاری لازم در روند این طرح ملی ، خاطر نشان کردند از آموزش تا مرحله اتصال به بازار را پشتیبانی خواهند کرد .
 


( ۲ )

نظر شما :