تقویت زمینه‌های همکاری فرمانداری اردکان و سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد

۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹ کد : ۲۶۱۴۴ تاپ خبر عمومی
در نشستی مابین فرماندار اردکان و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد بر لزوم پویایی هرچه بیش‌تر واحد شهرستانی این سازمان و ایجاد زمینه‌های جدید فعالیت و همکاری بحث و تبادل‌نظر شد.
تقویت زمینه‌های همکاری فرمانداری اردکان و سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ، در ابتدای این نشست ' فاطمه سعادت‌جو' رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد به ارائه  گزارشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و زمینه‌های همکاری با شهرستان پرداخت.

وی در ادامه مشکلات موجود مرکز آموزش جهاددانشگاهی  اردکان را بازگو و درخواست مساعدت فرمانداری نمود. همچنین با توجه به صنعتی بودن و نیاز شهر آمادگی سازمان جهاددانشگاهی در راه اندازی مرکز ایمنی صنعتی در آنجا را اعلام کرد .

فرماندار اردکان در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط واحد اردکان، اعتماد مردم به این مجموعه را ناشی از عملکرد مثبت و تقاضامحور جهاد دانشگاهی دانست و اظهار داشت: این اعتماد باید به‌عنوان یک سرمایۀ اجتماعی قدر دانسته شود.

بهروز شهابی‌زاد، رسالت جهاد دانشگاهی را آموزش مهارتی و به فعلیت‌رساندن استعدادها عنوان کرد و گفت: با توجه به توسعۀ صنعتی اردکان، مهارت‌آموزی‌ها باید برپایۀ نیازسنجی ازطریق تعامل دوسویه با صنعت دنبال شود.

وی صنایع فولادی، کاشی، شیشه و... را ازجمله صنایعی برشمرد که امکان مشارکت جهاد دانشگاهی در آموزش‌های عمومی آن‌ها وجود دارد.

شهابی‌زاد بیان داشت‌: ایجاد مرکز آموزش صنایع اردکان با همکاری جهاد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت این مرکز در بومی‌سازی صنعت، مدیریت پسماند و... را که از طرح‌های موفق در سایر استان‌ها بوده دنبال می‌کنیم.


( ۱ )

نظر شما :