همزمان با هفته پژوهش؛

مراسم رونمایی از سامانه‌ی نظرسنجی ایسپای جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲ کد : ۲۵۶۳۸ پژوهشی تاپ خبر
همزمان با هفته پژوهش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته یه جهاددانشگاهی،نشست علمی «حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات» با حضور دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، اعضای هیات مدیره ایسپا، معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و مدیران اجرایی شعب ایسپا، برگزار می کند.
مراسم رونمایی از سامانه‌ی نظرسنجی ایسپای جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ایسپا، همزمان با هفته پژوهش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)ی جهاددانشگاهی، نشست علمی «حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات با حضور دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، اعضای هیات مدیره ایسپا، معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و مدیران اجرایی شعب ایسپا، 25 آذرماه 1399 ساعت 8:00 تا 10:00 برگزار می کند.

در این نشست علاوه بر سخنرانی از آخرین نسخه «سامانه نظرسنجی ایسپا» رونمایی می‌شود.. این سامانه بومی ماحصل تلاش جمعی همکاران مجموعه ایسپا بوده و ضمن برخورداری از امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات، قابلیت رصد نتایج نظرسنجی همزمان با مرحله گردآوری اطلاعات و افزایش کیفیت اطلاعات گردآوری شده و نیز حذف کاغذ و احترام به طبیعت را نیز دارا می باشد.

گفتنی است، در این نشست از کتاب «پیمایش ملی کیفیت زندگی مردم ایران بر اساس پرسشنامه سازمان سلامت جهان» که حاصل اجرای موج دوم پیمایش ملی کیفیت زندگی با جامعه آماری افراد بالای 18 سال ساکن در شهر و روستاهای 31 استان کشور با اندازه نمونه 12000 در سال 1398 است، رونمایی می‌شود.


نظر شما :