رتبه برتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۴۱۰۶ فرهنگی تاپ خبر عمومی
رتبه برتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛ مرحله نیمه‌نهایی چهارمین دوره مسابقات پایان‌نامه ۳ دقیقه‌ای، در چهار گروه برگزار شد و ۳۳ شرکت‌کننده ضمن ارائه پایان‌نامه خود، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان این مراسم نیز واحدهای برتر جهاددانشگاهی در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای معرفی شدند.

همچنین در این مرحله که با توجه به ملاحظات بهداشتی مربوط به شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد، ویدئو‌های ارسالی شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی در سالن شهید صبوری ساختمان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و در حضور داوران ارائه شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه نفرات هر یک از گروه‌ها، طبق ارزیابی و اعلام نظر هیأت داوران؛ محمد زارع و فلورا فرخی از گروه A، سبحان ملک محمدی و محمد سرایی از گروه B، زینب رفیعی و سیده شکوفه موسوی از گروه C و فرزانه غریبی و بهزاد رئیسی از گروه D به مرحله نهایی این دوره از مسابقات پایان‌نامه ۳ دقیقه‌ای راه پیدا کردند.

در پایان این برنامه جهاد دانشگاهی یزد، امیرکبیر و چهارمحال و بختیاری به عنوان واحدهای برتر در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر از تلاش آنها قدردانی شد. لازم به توضیح است مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای در یزد در آبان سال ۱۳۹۸ و با شرکت ۵۳ دانشجو از ۷ دانشگاه استان یزد برگزار شد.

یادآور می‌شود، این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی طی چهار دوره و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار شده است.

 


نظر شما :