جهاد دانشگاهی به صورت خلاقانه، صنایع دستی استان را مورد توجه قرار دهد

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۳۷۲۳ فرهنگی تاپ خبر عمومی
«فاطمه سعادتجو» سرپرست جهاددانشگاهی استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این سازمان و ایسنا ارائه و نسبت به استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های استان اعلام آمادگی کرد.
جهاد دانشگاهی به صورت خلاقانه، صنایع دستی استان را مورد توجه قرار دهد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ریا،رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رسانه‌ها باید بدون جهت‌گیری سیاسی در جامعه تولید محتوایی درست و به موقع داشته‌ باشند، از ایسنا به عنوان رسانه‌ای بی‌طرف و مورد اعتماد جامعه یاد کرد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» در بازدید از دفتر ایسنا در یزد با اشاره به اهمیت انتشار محتوای درست و سالم توسط رسانه‌ها در جامعه، اظهار کرد: ایسنا از بدو تولد تاکنون رسانه‌ای دقیق، سریع و بی‌طرف بوده و توانسته اعتماد جامعه را به خود جلب کند.

وی بی‌طرف بودن رسانه‌ها را مزیتی برای اعتمادافزایی آنها در جامعه خواند و گفت: رسانه‌ها بدون جهت‌گیری سیاسی باید در جامعه تولید محتوایی درست و به موقع داشته‌ باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از خلاقیت بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: سازمان جهاددانشگاهی به خصوص در زمینه آموزش عالی باید بیش از پیش از ظرفیت‌های موجود بهره‌ گیرد.

دشتی اردکانی به پتانسیل‌های مختلف موجود در شهرستان‌های یزد از خرمای بافق تا محصولات کنجدی اردکان اشاره و عنوان کرد: جهاددانشگاهی باید با ارائه طرح‌های خلاقانه در جهت معرفی و استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها گام بردارد.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس همچنین از مهجور ماندن برخی صنایع دستی استان یاد کرد و گفت: جهاددانشگاهی باید خلاقانه موضوع صنایع دستی را مورد توجه قرار دهد و در آموزش و توسعه آنها ایفای نقش کند و این ظرفیت‌ها را در جهت توسعه و رونق گردشگری داخلی و خارجی پرورش دهد.

 


نظر شما :