با مشخص شدن ۸ تیم منتخب؛ مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون پایان یافت

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲ کد : ۲۳۰۰۳ فرهنگی عمومی
مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون پس از ۱۰ روز رقابت با مشخص شدن ۸ تیم منتخب به کار خود پایان داد.
با مشخص شدن ۸ تیم منتخب؛ مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون پایان یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، پس از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی با موضوع «تعاون؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، تیم های جدال احسن و فرهنگ به ترتیب با مجموع امتیازات 594 و 530 از گروه یک، تیم های فراز و فکرت به ترتیب با مجموع امتیازات 661 و 594 از گروه دو، تیم‌های البرز و آرمان از گروه سه  به ترتیب با مجموع امتیازات 528 و 571 و تیم‌های سردار جنگل و در سنگر آزادی از گروه چهار به ترتیب با مجموع امتیازات  648 و 564 به مرحله و یک چهارم نهایی راه یافتند.

«در سیاست گذاری، ترویج فرهنگ تعاون را برگسترش تاسیس تعاونی‌ها باید مقدم دانست»، «توزیع اقلام اساسی خوراکی باید به بخش تعاونی های مصرف واگذار شود»، «قوانین مبهم در حوزه اقتصاد تعاون، مهم‌ترین مشکل پیش روی بخش تعاون است»، «تعاونی ها به ارتقای مردم سالاری در ایران کمک کرده اند» و «بهترین روش مهار انحصار طلبی شرکت های خصوصی بزرگ گسترش تعاونی هاست» از جمله گزاره های مرحله مقدماتی بود.

داوری این مسابقات را گروه سه نفره‌ای از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط یا افراد دارای سابقه فعالیت و مدیریت در حوزه تعاون، بر عهده داشتند.

مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات از چهارشنبه دوم مهرماه به صورت مجازی و تا هفتم مهر ادامه دارد.

علاقه‌مندان جهت دریافت متن مناظرات می‌توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir و جهت دیدن فیلم کامل مناظرات به صفحه اینستاگرام مرکز گفت و گو, مناظره و آزاداندیشی به نشانی irandebate مراجعه کنند.

گفتنی است، مناظره دانشجویی تخصصی تعاون توسط مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی، با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.


نظر شما :