سرپرست جهاددانشگاهی یزد معرفی شد/رئیس سابق یزد معاون جهاددانشگاهی کشور شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸ کد : ۲۲۴۳۸ تاپ خبر عمومی
«مهدی باصولی» رئیس سابق جهاددانشگاهی یزد طی حکمی به عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور منصوب و به جای وی، «فاطمه سعادتجو» به عنوان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد معرفی شد.
سرپرست جهاددانشگاهی یزد معرفی شد/رئیس سابق یزد معاون جهاددانشگاهی کشور شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی یزد،دکتر «حمیدرضا طیبی» رییس جهاددانشگاهی کشور در حکم انتصاب خانم دکتر سعادتجو، برای وی در مسیر توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های این سازمان استانی آرزوی موفقیت کرده است.

همچنین دکتر طیبی در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌ها و خدمات دکتر «مهدی باصولی» در مدت تصدی مسئولیت سازمان جهاددانشگاهی یزد قدردانی کرد و در حکم دیگری از انتصاب وی به‌ عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی خبر داد.

در حکم انتصاب باصولی به عنوان معاون جهاددانشگاهی کشور آمده است؛ «با عنایت به تعهد، شایستگی و سابقه‌ی ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به‌ مدت دو سال منصوب می‌شوید.

انتظار دارد تمام مساعی خویش را در جهت هماهنگی، توسعه و نظارت بر امور واحدها، پژوهشکده‌ها، مراکز و سازمان‌های جهاددانشگاهی به‌کار بندید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هم‌فکری و هم‌کاری جهادگران عزیز در آن حوزه و امکانات و تجربیات موجود، در انجام وظایف تعیین‌شده، موفق و موید باشید.»

طیبی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر «احمد شریفی‌زاده» در مدت تصدی معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، تقدیر و تشکر شد.


( ۱ )

نظر شما :