پیام تبریک معاون آموزشی جهاددانشگاهی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۸ کد : ۲۲۴۱۷ آموزشی عمومی
دکتر بیجندی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، بر توسعه‌ی کمی و کیفی بسترها و ابزارهای نوین آموزشی در سال پرچالش پیش رو تاکید کرد.
پیام تبریک معاون آموزشی جهاددانشگاهی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی جهادگران عرصه‌ی آموزش این نهاد، اعضای هیات علمی، اساتید و مدرسان و به‌ویژه دانشجویان و فراگیران نوورود به این حوزه و خانواده‌ی ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«نوبهار تعلیم و تربیت، از راه رسید و بوستان دانش و ادب، رویشی دوباره آغاز کرد.

شمیم ماه مهر، همواره یادآور شور و نشاط و مهربانی و شکوفایی و آغاز سال جدید تحصیلی، نمادی از سپری‌شدن پی‌درپی مراتب رشد و تعالی برای جوانه‌های سرسبز بوستان ایمان و آگاهی است.

اما امسال حکایت این بالندگی و شوریدگی، حکایتی دگر است. واپسین سال تحصیلی قرن جاری در شرایطی آغاز می‌گردد که موجی از بیم و امید بر نظام آموزش کشور و خصوصا آموزش عالی سایه گسترده است؛ بیم از تهدیدی که به دلیل ورود میهمانی ناخوانده و نامبارک بر سلامت جسم و جان مردمان این سرزمین و دیگر آدمیان عارض گشته و نَفَس‌ها را در بخش‌هایی از حیات انسانی و اقتصادی جوامع به شماره انداخته و امید به درخشیدن ایده‌هایی ناب و راهگشا برای چیرگی بر محدودیت‌های پیش آمده و درافکندن طرحی نو برای استمرار رونق و شکوفایی حیات فردی و اجتماعی.

شیوع کرونا گرچه پنجره‌هایی از تعامل را بر ما بست، اما باعث گردید دریچه‌هایی از نوآوری نیز بر ما گشوده شود و ظرفیت‌های تازه‌ای در سبک زندگی اجتماعی و خصوصا نظام علم‌آموزی و دانش‌افزایی متولد شود. بهره‌گیری از شیوه‌های مکمل و ترکیبی آموزش و گسترش دامنه‌ی مخاطبان و فراگیران به سطوح فرامنطقه‌ای، تنها بخشی از این ظرفیت‌های نوپاست که امید می‌رود با پایان گرفتن شرایط اضطرار کنونی نیز هم‌چنان به‌عنوان مزیتی بی‌بدیل برای حوزه‌ی آموزش و تعاملات انسانی مورد عنایت باشد.

شروع این مرحله‌ی تازه از بالندگی علمی و تربیتی را که مصادف است با خاطره‌ی مجاهدت‌های عاشورایی کاروان نور و نجات حسینی (علیهم‌السلام) و همراه و سرشار است از ایثارگری‌ها و هم‌دلی‌های مومنانه‌ی نیک‌مردان و نیک‌زنان سرزمین مقاوم ایران اسلامی، خدمت تمامی جهادگران عرصه‌ی آموزش جهاددانشگاهی، اعضای هیات علمی، اساتید و مدرسان و به‌ویژه دانشجویان و فراگیران نوورود به این حوزه و خانواده‌ی ایشان که همراهان همیشگی جهاددانشگاهی در ارایه‌ی مطلوب خدمات آموزشی هستند، تبریک گفته و با امید به توسعه‌ی کمی و کیفی بسترها و ابزارهای نوین آموزشی در سال پرچالش پیش رو، از درگاه آموزگار ازلی و ابدی انسان‌ها، ایامی پربرکت و آکنده از عطر سعادت و سلامت بر همه‌ی عزیزان مسالت می‌نماید.»


نظر شما :