آزمون استخدامی بانک رفاه در جهاددانشگاهی یزد برگزار شد

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵ کد : ۲۲۳۶۵ آموزشی تاپ خبر عمومی
آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران با حضور ۳۸۸ داوطلب نوبت صبح در جهاددانشگاهی استان یزد برگزار شد.
آزمون استخدامی بانک رفاه در جهاددانشگاهی یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی یزد«احمد افروزیان» معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد در حاشیه برگزاری نوبت صبح این آزمون  اظهار کرد: در این آزمون که دومین آزمون استخدامی علاوه بر میزبانی کنکور سراسری در شرایط کرونایی امسال توسط جهاددانشگاهی استان یزد است، قریب ۷۰۰ داوطلب مرد و زن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، در نوبت صبح این آزمون که از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز شروع شده، ۳۸۸ داوطلب و در نوبت عصر که از ساعت ۱۵:۰۰ آغاز خواهد شد، ۳۰۹ داوطلب در تخصص‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

«مهرداد قلمی» از مدیران عالی رتبه بانک رفاه کارگران کشور و نماینده ناظر بر آزمون استان یزد نیز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام رضایت از رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون، گفت: در این مرحله از آزمون که به صورت کتبی برگزار می‌شود، سه برابر ظرفیت استخدامی بانک پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: بر طبق روال قبلی و با توجه به پذیرش تعدادی از نیروهای انسانی مورد نیاز بانک در اواخر سال گذشته که در مقطع کارشناسی ارشد جذب این بانک شدند، داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی، در ادامه در تست روانشانسی و سپس مصاحبه علمی شرکت خواهند کرد تا در تخصص‌های مختلف و مورد نیاز جذب این بانک شوند.

«محمدرضا پناهنده» مدیر شعب بانک رفاه کارگران در استان یزد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه با توجه به کمبود نیروی انسانی در شعب بانک رفاه استان و نظر به برخورداری استان از فارغ التحصیلان دانشگاهی مطلوب، استان یزد از ظرفیت بالایی در پذیرش این آزمون استخدامی برخودار است.

وی با اشاره به سیاست جذب نیروهای بومی استان در این آزمون، اظهار کرد: نیروهای بومی هر شهرستان در اولویت استخدام در شعب شهرستان خود هستند و جذب نیروهای بومی استان از الزامات این آزمون استخدامی در استان به شمار می‌آید.

پناهنده در پایان نیز یادآور شد: در حال حاضر در سراسر استان ۲۷ شعبه بانک رفاه کارگران فعالیت دارند.


نظر شما :