/به همت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد /

هفتمین جلسه هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یزد برگزار شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵ کد : ۲۱۸۸۸ پژوهشی عمومی
به همت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ، سلسله نشست های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، با هدف بررسی توانمندی ها و پتانسیل های موجود و بالقوه شهرستان های استان، در شهرستان های مهریز، بهاباد، اردکان، ابرکوه، بافق و خاتم برگزار شده است.
هفتمین جلسه هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، حسینی منش، معاون برنامه ریزی فرماندار، به بیان اهمیت طرح  ملی توسعه مشاغل خانگی در کل کشور و به ویژه  استان یزد و همچنین نتایج مفید آن در جهت کاهش نرخ بیکاران پرداخت. 

 اسلامی، مدیر مرکز مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی استان یزد و مدیر اجرایی این طرح، بخش های مختلف این پروژه را تشریح  و به اختصار به بیان جزئیات طرح اشاره کرد.
همچنین در ادامه  محمدی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد نیز ضمن اشاره به تعداد رسته های شغلی و معرفی برخی از آن ها،  گزارشی از آمارهای موجود در زمینه اعطای مجوزهای صورت گرفته در زمینه مشاغل خانگی پرداخت.
گفتنی است،این نشست در فرمانداری یزد برگزار و  هریک از مدیران و کارشناسان اجرایی دستگاه ها اعم از جهادکشاورزی، کمیته امداد امام، اداره ارشاد اسلامی، اداره میراث فرهنگی، اداره بهزیستی، اداره صنعت، معدن و تجارت، به بیان توانمندی ها و پتانسیل های مختلف مشاغل خانگی و همچنین مشکلات موجود شهرستان در این زمینه پرداختند.


لازم به ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت کارتعاون و رفاه اجتماعی و سازمان جهاد دانشگاهی در حال انجام است.


نظر شما :