همزمان با ۴۰ سالگی جهاددانشگاهی؛

فرمانده مرکز آموزش شهید صدوقی از جهاددانشگاهی یزد بازدید کرد

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰ کد : ۲۱۳۵۹ تاپ خبر عمومی
فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی همزمان با چهل سالگی جهاددانشگاهی از سازمان جهاددانشگاهی استان یزد بازدید کرد.
فرمانده مرکز آموزش شهید صدوقی از جهاددانشگاهی یزد بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ،سرهنگ «قدرت الله حدادی» در روز سه شنبه در این بازدید ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت چهلمین سال تاسیس جهاددانشگاهی، عملکرد این نهاد انقلابی را همانند سپاه پاسداران خواند و گفت: هر چند شاید برخی از دشمنان کشورمان به لحاظ نظامی دارای دانش عملیاتی باشند ولی در دوران دفاع مقدس نشان دادیم که می‌توانیم با بینش نظامی و اسلامی موفق‌تر از دشمن عمل کنیم و جهاددانشگاهی نیز همین گونه است.

وی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت‌ها و عملکردی جهاددانشگاهی استان یزد، همکاری‌های بیشتر به ویژه در حوزه آموزشی را خواستار شد.

وی اهمیت مهارت‌آموزی به خصوص در حوزه سبک زندگی و کارآفرینی برای سربازان را مورد تاکید قرار داد و افزود: جهاددانشگاهی استان می‌توانند در ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به سربازان، پاسداران و خانواده‌ هایشان با این مرکز همکاری خوبی داشته باشد.

«مهدی باصولی» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز ضمن ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عملکردی این سازمان، خواستار تقویت و توسعه همکاری‌ها به خصوص در مباحث آموزشی شد.

«احمد افروزیان» معاون اموزشی جهاددانشگاهی استانهم در این نشست توضیحاتی پیرامون آموزش‌های جهاددانشگاهی استان در محورهای آموزش‌های مجازی، شغل‌محور و غیره ارائه کرد.

سرهنگ حدادی در جریان این بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان از جمله دفتر ایسنا و کلاس‌های آموزشی این سازمان دیدن کرد.


نظر شما :