فرماندار یزد: جهاددانشگاهی می‌تواند مرجع رفع مشکلات اجرایی باشد

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۱۰۳۱ تاپ خبر عمومی
فرماندار یزد با تاکید بر ضرورت گسترش دامنه فعالیت جهاددانشگاهی در این استان، گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایی که بعضاً توسط دستگاه‌های استان، اجرایی نشده یا دچار مشکل شده است، باید از طریق جهاددانشگاهی گره‌گشایی شود لذا این نهاد می‌تواند مرجع رفع مشکلات اجرایی تمام دستگاه‌های استان شود.
فرماندار یزد: جهاددانشگاهی می‌تواند مرجع رفع مشکلات اجرایی باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد «سید محمد رستگاری»  با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان جهاد دانشگاهی در کشور به خصوص در استان یزد، اظهار کرد: این نهاد شکل گرفته از دامن انقلاب، در حال حاضر با افرادی علاقمند، فعال، جوان و پویا در حوزه‌های مختلفی متناسب با اهداف اصلی شکل‌گیری جهاددانشگاهی، فعالیت می‌کند.

وی با بیان این که هدف و برنامه اصلی سازمان جهاددانشگاهی صرفاً آموزش نبوده است، گفت: آموزش از قبل توسط ارگان‌های دیگری نیز ارائه می‌شد اما جهاددانشگاهی با عملکردی متمایز و متفاوت در حوزه آموزش، توانسته پژوهش‌ها را عملیاتی کند و کد ارتباطی بین مجموعه‌های علمی و پژوهشی باشدریال به همین منظور نیز شاهد انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک بین این سازمان و سایر ارگان‌ها هستیم.

فرماندار اقدامات قابل توجه و خوب جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف از جمله خوشه زیلو و نساجی را یادآور شد و گفت: جهاددانشگاهی تنها با در نظر گرفتن عنوان «جهاد» در نامگذاری این نهاد، باید اقدامات خود را بیشتر در سطح استان گستراند و باید عرصه این فعالیت از سوی همه دستگاه‌های استان فراهم شود تا شاهد همکاری بیشتر جهاددانشگاهی با دستگاه‌های استان باشیم.

وی افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که بعضاً توسط دستگاه‌ها اجرایی نشده یا دچار مشکل شده است باید از طریق جهاد دانشگاهی گره‌گشایی شود لذا این نهاد می‌تواند مرجع رفع مشکلات اجرایی تمام دستگاه‌های استان شود.

رستگاری در پایان از فعالیت مطلوب و پیشرو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) خبر داد و گفت: عملکرد این دستگاه در انعکاس اخبار و اتباط‌گیری با دستگاه‌های اجرایی، گوشزد، راهنمایی و تعامل با مسئولان در استان نیز با برخورداری از نیروهای خبرنگار جوان و پویا در استان یزد بسیار متفاوت از سایر خبرگزاری‌ها و رسانه‌هاست.


نظر شما :