/چهل سالگی جهاددانشگاهی/

دست دوستی شهرداری و جهاددانشگاهی یزد برای حل مشکلات شهری

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۱۰۲۸ تاپ خبر عمومی
شهردار جهانشهر تاریخی یزد با اشاره به ورود جهاد دانشگاهی به مباحث تخصصی مانند مووضعات شهری به عنوان یکی از مزیت‌های این نهاد، گفت: آموزش‌های فراتر از دانشگاه و کاربردی این نهاد باعث شده تا جهاددانشگاهی یزد به خوبی جایگاه خود در استان را بشناسد.
دست دوستی شهرداری و جهاددانشگاهی یزد برای حل مشکلات شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگلاهی استان یزد «جمال الدین عزیزی» ، با اشاره به این که جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مراکز علمی، دانشگاهی، فرهنگی و پژوهشی پس از انقلاب تاکنون همواره منشا خیر بوده است، اظهار کرد: آموزش‌ها و محور اصلی فعالیت‌های جهاددانشگاهی هواره باعث تمایز این نهاد از سایر نهادهای آموزشی در کشور بوده به طوری که جهاددانشگاهی علاوه بر وظیفه آموزش آکادمیک، به آموزش و پژوهش کاربردی و مورد نیاز جامعه نیز پرداخته است.

وی افزود: آموزش‌های فراتر از دانشگاه، کوتاه مدت و کاربردی این نهاد منجر شده است تا جهاددانشگاهی یزد به خوبی جایگاه خود را در نقشه علمی استان بشناسد.

شهردار یزد ورود سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به مباحث تخصصی و مورد نیاز جامعه را از مزیت‌های این نهاد برشمرد و گفت: جهاددانشگاهی به خوبی مسائل جامعه را نیازسنجی و به خوبی به مباحث تخصصی مانند موضوعات شهری و کاربردی مانند مانند آموزش شهروندی، مدیریت پسماند، ترافیک و حمل و نقل عمومی ورود کرده است.

وی از همکاری بسیار مطلوب این نهاد با شهرداری یزد در مباحث کاربردی و تخصصی شهری یاد کرد و گفت: با توجه به ورود جهاددانشگاهی به موضوعات شهری، امیدوار به دستیابی به نتایج خوب و مطلوب و تداوم چنین برنامه‌های مشترکی هستیم.

عزیزی به عملکرد و فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه‌های نظرسنجی، رسانه‌ای و خبرگزاری‌ها نیز اشاره کرد و گفت: جایگاه مناسب سازمان جهاددانشگاهی یزد در عرصه‌های فعالیتی مانند ایسپا و ایسنا و اطلاع‌رسانی در موضوعات مختلف قابل توجه بوده و خوشبختانه از زمان تاسیس این نهاد تاکنون، شاهد بلوغ و رشد خوب آن در استان یزد هستیم.


نظر شما :