فعالیت آنلاین مرکز آموزش پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی یزد

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱ کد : ۱۸۳۰۰ پژوهشی عمومی
رییس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی مواد و فناوری‌های نوین در این پژوهشکده خبر داد.
فعالیت آنلاین مرکز آموزش پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل از ایسنا «سید حسین میرحسینی»  ضمن اعلام این خبر در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین این مرکز، اظهار کرد: این دوره‌ها که در راستای سیاست‌های آموزشی پژوهشکده برای دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنایع تدوین شده است، مشمول 20 درصد تخفیف بوده و با توجه به شرایط کنونی متاثر از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه نیز آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و شیوه‌های جست و جو در منابع علمی را از مباحث این دوره‌های آموزشی برشمرد و تصریح کرد: آشنایی با سنتز نانو مواد به روش احتراق محلول، آشنایی با روش‌های شیمیایی سنتز نانو مواد، آشنایی با سنتز نانو مواد به روش هیدورترمال، اصول و راه‌کارهای کنترل خوردگی، چاپگر سه بعدی در پزشکی، مفاهیم پایه کشت سلولی، تست سمیت سلولی MTH و بازرسی رنگ و پوشش از دیگر مباحث این دوره‌های تخصصی است.

میرحسینی افزود: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی، اساتید مجربی به کار گرفته شده‌ و گواهینامه معتبر در پایان این دوره‌ها به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

این مسئول در پایان نیز روش‌های ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی را از طریق شماره تماس 03531622026 و سایت پژوهشکده به آدرس mcmi.acecr.ac.ir  اعلام کرد.


نظر شما :