همکاری ۲ مرکز پژوهشی برای بهره‌برداری از زیست‌فناوری در سرطان سینه

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰ کد : ۱۷۱۶۲ پژوهشی عمومی
معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از توسعه همکاری این پژوهشگاه با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این همکاری‌ها در زمینه استفاده از زیست‌فناوری در سرطان پستان خواهد بود.
همکاری ۲ مرکز پژوهشی برای بهره‌برداری از زیست‌فناوری در سرطان سینه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا؛ دکتر محمدعلی ملبوبی معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ، افزود: در مذاکراتی که با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی داشتیم، به نتایج خوبی برای همکاری دست یافتیم.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ همکاری میان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی به امضا رسید، اظهار کرد: در پژوهشگاه ما بیشتر کار پژوهشی انجام می‌شود تا توسعه فناوری، ولی پژوهشکده معتمد از تولید فناوری تا بالین فعال است و این همکاری رابطه مکملی را میان این دو مرکز پژوهشی و فناوری موجب خواهد شد.

ملبوبی با بیان اینکه هر دوی این مرکز فعالیت‌شان در حوزه سرطان است، خاطر نشان کرد: از این رو این همکاری موجب می‌شود که در سال‌های آینده به نتایج خوبی دست یابیم.

معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در خصوص زمینه‌های همکاری در تفاهم نامه امضا شده میان طرفین با بیان اینکه این زمینه‌های همکاری در دست بررسی است، یادآور شد: بر اساس این تفاهم‌نامه کارگروه مشترکی میان این پژوهشگاه و پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی ایجاد شده است تا زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کند.

به گفته وی، حوزه‌های همکاری در حوزه استفاده از زیست فناوری در سرطان پستان است.


نظر شما :