در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ نحوه‌ی ورود جهاددانشگاهی به تولید مرغ لاین بومی و آرین بررسی شد

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۴۱۰۱ پژوهشی عمومی
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و معاون وزیر جهاد کشاورزی با محوریت دو موضوع بررسی نحوه ی ورود این نهاد به تولید مرغ لاین بومی و آرین و اصلاح نژاد دام سنگین امروز(۲۳ آذر) برگزار شد.
در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ نحوه‌ی ورود جهاددانشگاهی به تولید مرغ لاین بومی و آرین بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حمیدرضا رییس جهاددانشگاهی و دکتر مرتضی رضایی معاون وزیر جهادکشاورزی و هیات همراه با محوریت دو موضوع بررسی نحوه ی ورود این نهاد به تولید مرغ لاین بومی و آرین و اصلاح نژاد دام سنگین امروز(23 آذر) برگزار شد.

دکتر طیبی در این نشست با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های فنی مهندسی، پژوهشی، علوم انسانی، تجاری سازی، آموزشی و ... اظهار کرد: با توجه به مشکل کشور و توانمندی های بالقوه و بالفعل جهاددانشگاهی کارهای متعددی توسط این نهاد انجام شده است.

در ادامه دکتر رضایی با اشاره به این که جهاددانشگاهی مجموعه ارزشمندی است و کارهای خوبی انجام می دهد، گفت: خبرهایی که به عنوان خبر علمی از دو پژوهشگاه ابن سینا و رویان منتشر می شود نشان از توانمندی این نهاد دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: جهاددانشگاهی و توانمندی آن افتخاری برای کشور است.

وی در رابطه با مرغ لاین بومی و آرین به بیان نکاتی پرداخت و ادامه داد: ارزش لاین به جوجه اجدادی است که تولید می کند.

در ادامه نیز هر یک از مسوولان حاضر در این نشست، موضوعات و نکات خود را مطرح کردند.

در پایان نیز مقرر شد، پیشنهادها، انتظارات و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در این حوزه ارایه شود و برای بررسی در اختیار معاونت وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.


نظر شما :