اولین گردهمایی فعالان قرآنی دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۳۲۷۸ فرهنگی عمومی
مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان یزد از برگزاری اولین گردهمایی فعالان قرآنی دانشگاه‌های استان خبر داد.
اولین گردهمایی فعالان قرآنی دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، حجت‌الاسلام مجید غضنفری، مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: اولین گردهمایی فعالان قرآنی دانشگاه‌های استان تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گردهمایی که ان شاءالله قرار است به صورت فصلی ادامه داشته باشد، با حضور نه تنها افرادی که کار اجرایی انجام می‌دهند بلکه هر فردی که در حوزه قرآن موفقیتی کسب کرده باشد، برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان گفت: این جشنواره فرصتی برای کشف استعدادهای برتر قرآنی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در تنوع رشته‌ای شامل ۳۰ رشته یادآور شد: جشنواره قرآن و عترت با تنوع رشته‌هایی که دارد، جشنواره‌ای گمنام است و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت گیرد؛ چرا که این گونه نشان می‌دهد که افرادی که به‌صورت تخصصی در قرآن فعالیت دارند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند اما این در حالی است که با تنوع رشته‌ها امکان حضور و ثبت نام از دانشجویان و اساتید در هر زمینه اعم از عکاسی، مقاله و ... با موضوع قرآنی وجود دارد.

حجت‌الاسلام غضنفری اجرای طرح دوشنبه‌های قرآنی با برگزاری کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان برجسته استان و کشور، برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور ۳۰ نفر از ائمه جماعات استان، برگزاری کارگاه تدبر در قرآن ویژه جمعی از مسئولان و معاونان نهاد سراسر کشور به میزبانی این استان را از دیگر برنامه‌ها در سطح دانشگاه‌ها اعلام کرد.


( ۱ )

نظر شما :