۲۸ آبان تا ۱ آذر؛

ششمین کنگره‌ی ملی و چهارمین کنگره‌ی بین‌المللی "زخم و ترمیم بافت" برگزار می شود

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۴ کد : ۱۳۲۷۶ پژوهشی تاپ خبر
ششمین کنگره‌ی ملی و چهارمین کنگره‌ی بین‌المللی زخم و ترمیم بافت با هدف ارتقای روش‌های درمانی و کاربرد فناوری‌های نوین به همت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی و پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت این واحد سازمانی، ۲۸ آبان تا ۱ آذرماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
ششمین کنگره‌ی ملی و چهارمین کنگره‌ی بین‌المللی "زخم و ترمیم بافت" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این دوره 450 مقاله به دبیرخانه علمی کنگره ارسال و 210 مقاله پذیرفته شده است که در طول کنگره حدود 95 سخنرانی، 144 پوستر و 10 کارگاه ارایه و ثبت‌نام چهار کارگاه نیز در کنگره انجام می شود اما برگزاری آن‌ها در شرایطی آزمایشگاهی و خارج از کنگره خواهد بود.

10 سخنران مدعو از کشورهای پاکستان، ترکیه، آلمان، لبنان، کانادا و آمریکا در این کنگره حضور دارند و دو تفاهم‌نامه با کشورهای ترکیه و پاکستان و آلمان که فعالیت‌های شاخصی در حوزه زخم و ترمیم بافت دارند به امضا می‌رسد و این کشورها به‌صورت علمی و اجرای در حوزه زخم و ترمیم بافت با سازمان همکاری خواهند کرد.

ششمین کنگره‌ی ملی و چهارمین کنگره‌ی بین‌المللی زخم و ترمیم بافت با هدف ارتقای روش‌های درمانی و کاربرد فناوری‌های نوین به همت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی و پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت این واحد سازمانی، 28 آبان تا 1 آذرماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.


نظر شما :