اولین دوره آموزش سامانه مناقصات (ستاد) در یزد برگزار شد

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۹ کد : ۱۲۹۹۴ آموزشی تاپ خبر عمومی
معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد آموزش سامانه مناقصات را برای کاربران شرکت گاز و کاربران شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد برگزار کرد.
اولین دوره آموزش سامانه مناقصات (ستاد) در یزد برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، معاون آموزشی سازمان گفت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بستری معاملاتی می باشد که تمامی فراخوان های مناقصه، خریدهای جزئی، متوسط و مزایده های زیر مجوعه دولت جمهوری اسلامی ایران را پوشش میدهد.

افروزیان افزود: سازمان جهاددانشگاهی به عنوان مجری آموزش این سامانه در استان یزد می باشد که پس از دریافت درخواست آموزش از سوی شرکت گاز و شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد اقدام به هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره کرده است و به این منظور مدرس دوره از طریق شرکت بهسازان ملت(تهران) به یزد اعزام گردید.

اولین دوره سامانه مناقصه در یزد برای کاربران شرکت آب و فاضلاب شهری روز شنبه 18آبان ماه به مدت 8 ساعت برگزار شد و دومین دوره آن جهت کاربران شرکت گاز در حال برگزاری می باشد.

گفتنی است معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان یزد دوره آموزشی سامانه خرید جزئی، متوسط را نیز روز یکشنبه 19 آبان برای متقاضیان شرکت سرب و روی مهدی آباد یزد به مدت 8 ساعت برگزار کرده است.


نظر شما :