نمانیده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: همکاری فراکسیون زنان مجلس با جهاددانشگاهی در زمینه تحقیقات سرطان پستان

۰۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۹ کد : ۱۲۴۷۹ پژوهشی عمومی
دکتر فریده اولاد قباد: این فراکسیون در خدمت این نهاد و پژوهشکده است تا به پیشنهاد و طرح های خوب آن در قالب قانون گذاری و کمک به بودجه و اعتبار برای انجام تحقیقات یاری رساند.
نمانیده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: همکاری فراکسیون زنان مجلس با جهاددانشگاهی در زمینه تحقیقات سرطان پستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران در مجلس در افتتاحیه کنگره های سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد که امروز 1 آبان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه هایی که در حوزه زنان وجود دارد و از مطالبات به حق جامعه بانوان است در حوزه بهداشت و درمان می باشد. فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم عملکرد خود را با دو رویکرد نظارت بر حسن اجرای قوانین برنامه ششم توسعه و همچنین قانون گذاری و جاهایی که نیاز به اصلاح قانون و الحاقیه در طرح ها و لوایح بوده کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دارای کمیته های تخصصی است که یکی از آن ها کمیته بهداشت و درمان و کمیته آموزش و فرهنگی است که همه این کمیته ها متناسب با مطالبات به حق جامعه زنان پیگیر مسایل آموزشی، بهداشتی و درمانی و رفاهی است.

نماینده مجلس تصریح کرد: این فراکسیون در خدمت این نهاد و پژوهشکده است تا به پیشنهاد و طرح های خوب آن در قالب قانون گذاری و کمک به بودجه و اعتبار برای انجام تحقیقات یاری رساند.


نظر شما :