با موضوع تخصصی "مد و لباس"؛ هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو برگزار می شود

۲۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۲۲۶۵ تاپ خبر عمومی
هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع تخصصی مد و لباس از سوی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان اجهاددانشگاهی دوشنبه ۲۹ مهر در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.
با موضوع تخصصی "مد و لباس"؛ هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان این نهاد در راستای اجرای طرح کارگزاری توسعه توانمندی های کارآفرینی فاوا در سطح استان های منطقه دو کشور با همکاری پارک علم و فناوری البرز و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و با همراهی مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 گروه طراحی و دوخت پارچه و لباس، هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی با موضوع تخصصی «مد و فناوری» دوشنبه  29 مهر از ساعت 9 تا 12 در دانشگاه علم و فرهنگ سالن دکتر کاظمی برگزار می‌ شود.

این رویداد دورهمی با حضور جمعی از مدیران، صاحبان برند، طراحان و فعالان حوزه مد وفناوری کشور برگزار می شود و فرصتی فوق‌العاده برای آشنایی با فرصت‌های کارآفرینی، نقش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی در صنعت طراحی پارچه و لباس  و چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ‌ در این حوزه و شبکه سازی با فعالان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

همچنین همزمان با برگزاری رویداد مذکور، مسابقه و چالش طراحی لباس و ملزومات با موضوع رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در این رویداد، امکان ارایه طرح‌ها و ایده‌های خود را به جمعی از طراحان مطرح، مدیران برندها و سرمایه‌گذاران و همچنین استفاده از نظرات و تجربیات آنان را خواهند داشت.

گفتنی است، نفر اول مسابقه به صورت رایگان به مدت شش ماه از خدمات و امکانات پارک ملی علوم وفناوری­ های نرم و صنایع فرهنگی استفاده خواهد کرد و همچنین بورس رایگان آموزشگاه شیوه در دوره آموزشی الگوسازی و دوخت خواهد شد.

شرکت در این مسابقه برای تمام علاقه مندان حوزه طراحی لباس و دانشجویان و هنرجویان موسسات خصوصی و دانشگاه‌ها آزاد است. علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09125645983 تماس حاصل کنند.


نظر شما :