انعقاد قرارداد آموزشی بین سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و دانشگاه یزد

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ کد : ۱۱۶۶۹ آموزشی تاپ خبر عمومی
قرارداد آموزشی برگزاری دوره های آموزشی آزاد و همچنین توافق نامه اجرای دوره های مهارتی ویژه دانشجویان با همکاری معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و دانشگاه یزد منعقد شد.
انعقاد قرارداد آموزشی بین سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و دانشگاه یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد؛ به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های آموزشی، قرارداد آموزشی برگزاری دوره های آموزشی آزاد و همچنین توافق نامه اجرای دوره های مهارتی ویژه دانشجویان با همکاری معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و دانشگاه یزد به امضاء رسید.

بر اساس این قرارداد آموزشی، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مجریان دوره های آموزشی آزاد در دانشگاه معرفی شده است. برنامه ریزی آموزشی و ارائه تقویم دوره های آموزشی آزاد (عمومی و تخصصی)، ثبت نام الکترونیکی دانشجویان و سایر علاقمندان، اجرای دوره ها در محل دانشگاه و ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره از اقداماتی است که جهاددانشگاهی بر عهده خواهد داشت.

طبق توافق نامه آموزشی نیز همکاری های فی مابین جهاد دانشگاهی و دانشگاه یزد جهت برگزاری دوره های آموزشی مهارتی ویژه دانشجویان دانشگاه یزد صورت می گیرد.

گفتنی است برای دانشجویان دانشگاه یزد تخفیف شهریه معادل 25درصد برای ثبت نام دوره های عمومی و 15درصد برای دوره های تخصصی در نظر گرفته شده است. مدت این قرارداد یکسال و قابل تمدید است و از مهر ماه سالجاری اجرا خواهد شد.


نظر شما :