دکتر طیبی: توان و تجربه جهاددانشگاهی در خدمت توسعه سازمان بهزیستی قرار می گیرد

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۱۶۳۱ تاپ خبر عمومی
رییس جهاددانشگاهی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بهزیستی به لحاظ ساختاری، موضوعی و کاری توان و تجربه ارزشمندی که در جهاددانشگاهی وجود دارد می تواند در خدمت توسعه سازمان بهزیستی قرار گیرد.
دکتر طیبی: توان و تجربه جهاددانشگاهی در خدمت توسعه سازمان بهزیستی قرار می گیرد

دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بهزیستی اظهار کرد: با توجه به اهمیت کار این سازمان با تمام توانی که در جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال را در خدمت توسعه اهداف این سازمان قرار می دهیم.

وی افزود: به لحاظ ساختاری و به لحاظ موضوعی و کاری توان و تجربه ارزشمندی که در جهاددانشگاهی وجود دارد می تواند در خدمت توسعه سازمان بهزیستی قرار گیرد.

رییس جهاددانشگاهی ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه بتوان خدمت خوبی به توسعه اهداف این سازمان کرد.

در ادامه دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی اظهار کرد: زمینه های همکاری بسیاری مناسبی تا کنون فراهم بوده است که می شود با اقدام خوب امروز تقویت شود.

وی با اشاره به این که یکی از مواردی که جهاددانشگاهی می تواند در خدمت بهزیستی باشد حوزه آموزشی این نهاد است، گفت: این حوزه یکی از پیشگامان کمک به بهزیستی در زمینه آموزشی مربی مهد کودک بوده است. در حال حاضر نیز می توانید در زمینه آموزش های قبل از ازدواج و ژنتیک و آموزش های عالی با این سازمان همکاری کنیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد نقش نهاد توسعه ای در پیاده سازی طرح های کلان ملی است که مغفول مانده است و با توجه به ظرفیت های دو مجموعه، جهاددانشگاهی می تواند یک عامل برای پیاده سازی طرح هایی که مد نظر سازمان است باشد.

دکتر بیجندی ادامه داد: جهاددانشگاهی در زمینه طرح مشاغل خانگی کارهای خوبی در 31 استان در حال انجام دارد که می تواند در این موضوع نیز با سازمان همکاری کند.

همچنین دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، نیز اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بهزیستی و فرهنگ‌سازی مواجهه مردم با مددجویان به کمک دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا را از توانمندی‌های جهاددانشگاهی در کمک به بهزیستی برشمرد و گفت: مشارکت در تولید محتوای فرهنگی ویژه مددجویان، برگزاری گالری‌های عرضه و فروش محصولات هنری مددجویان، اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه مددجویان و معلولان از جمله طرح‌های قرآنی برای نابینایان و ... نیز از دیگر زمینه‌هایی است که می‌توانیم با بهزیستی همکاری مشترک داشته باشیم.


نظر شما :