نام دو محقق جهاددانشگاهی در فهرست یک‌درصد پژوهشگران برتر پراستناد جهان

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۷ کد : ۱۱۰۶۳ عمومی
تازه‌ترین فهرست پژوهشگران برتر پراستناد علوم پزشکی کشور در ویرایش ماه جولای سال ۲۰۱۹ منتشر شد و در این لیست، دو نفر از پژوهشگران جهاددانشگاهی حضور دارند.
نام دو محقق جهاددانشگاهی در فهرست یک‌درصد پژوهشگران برتر پراستناد جهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در تازه‌ترین نتایج نظام رتبه‌بندی ESI که بر اساس میزان استنادات به مقالات مجلات انتشار یافت، نام دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و دکتر حسین بهاروند رییس پژوهشکده زیست‌شناسی و سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در فهرست پژوهشگران ایرانی پراستناد قرار گرفت.
تازه‌ترین فهرست پژوهشگران برتر پراستناد علوم پزشکی کشور در ویرایش ماه جولای سال ۲۰۱۹ در نظام بین‌المللی رتبه‌بندی ESI: essential science indicators)) منتشر شده است؛ این نظام رتبه‌بندی یک درصد برتر نظام ISI محسوب می‌شود.
۷۲ عضو هیات علمی علوم پزشکی کشور در فهرست یک‌درصد برتر پژوهشگران حضور دارند.
گفتنی است، بر اساس این فهرست که از سوی مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت تهیه شده است، سهم دانشگاه‌های علوم پزشکی از این ۷۲ نفر، ۶۸ نفر است که از این تعداد، دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۳۳ نفر، دارای بیشترین پژوهشگر پراستناد است. 2 نفر از جهاددانشگاهی و 2 نفر نیز از وزارت بهداشت در این فهرست حضور دارند.


نظر شما :