برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی و آشنایی با کسب و کار های تعاونی در دانشگاه علم وهنر

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۲ کد : ۸۲۹۲ تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی
به همت دفتر تجاری سازی فنآوری و اشتغال فارغ التحصیلان سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد کارگاه های آموزشی مهارتی پرورش گیاهان دارویی و تولید قارچ خوراکی و نیز کارگاه آشنایی با کارآفرینی و کسب و کارهای تعاونی در دانشگاه علم و هنر برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی و آشنایی با کسب و کار های تعاونی در دانشگاه علم وهنر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه مهارت های شغلی برای دانشجویان  و نیز آشنایی آنان با فرهنگ کارآفرینی و کسب و کارهای تعاونی با همکاری اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این کارگاه های آموزشی برای دانشجویان دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

     دراین کارگاه های آموزشی که بیش از  60 نفر از دانشجویان دانشگاه علم وهنر حضور داشتند مدرسان دوره برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مهارتهای فرآیند کاشت ،داشت و برداشت گیاهان دارویی، فرآوری آنها و همچنین تولید قارچ خوراکی مطالبی را ارائه نمودند .

 در ادامه سرکار خانم حسنی مدیر بخش تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد درخصوص چگونگی ایجاد شرکت های تعاونی و مزیتهای آن و نیز لزوم فعالیت و حضور دانشجویان در این حوزه های کاری و هم چنین حمایتهای دولت از کارآفرینی در این بخشها را برای دانشجویان توضیح دادند و مطالبی در خصوص کارآفرینی و نحوه ورود به تعاونیها را تبیین نمودند.


نظر شما :