معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک ‌پرستاری آغاز شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۷ کد : ۵۴۳۴ آموزشی تاپ خبر عمومی
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از آغاز ثبت‌نام دوره‌های کمک‌پرستاری (تکمیلی) در یزد خبر داد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک ‌پرستاری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی یزد، دکتر احمد افروزیان گفت: در راستای تفاهم نامه معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جهاددانشگاهی، آموزش دوره های کمک پرستاری (تکمیلی) در استان یزد به تعداد 200 نفر (100 نفر مرد و 100 نفر زن) بر عهده این سازمان قرار گرفته است و ثبت نام این دوره از تاریخ 27بهمن ماه سالجاری بصورت حضوری در حال انجام می باشد.

 وی افزود ؛ مدت این دوره 8 ماه بوده و به صورت تئوری، پراتیک و عملی مجموعا در قالب 900ساعت آموزشی در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی، بیمارستانها و مراکز درمانی برگزار می گردد و در پایان دوره به فراگیران، گواهینامه مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان" دوره تکمیلی کمک پرستاری یکساله" ارائه خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با بیان اینکه این دوره مختص متقاضیان دارای گواهینامه کمک بهیاری از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، سایر شرایط ثبت نام را به شرح ذیل عنوان کرد؛

  • در صورتی که متقاضی فاقد گواهینامه کمک بهیاری باشد، با داشتن 3سال سابقه کار به عنوان کمک پرستار در بیمارستان می تواند با ارائه گواهی کتبی از رئیس بیمارستان در این دوره شرکت نماید.
  • ثبت نام و شرکت در دوره مختص شاغلین دارای دیپلم متوسطه با عناوین کمک بهیار در بیمارستان های دولتی و غیردولتی می باشد. دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر مجاز به ثبت نام و شرکت در این دوره نمی باشند.
  • فراگیران باید دارای سلامت جسمانی و روانی بوده و علاقمند به ارائه مراقبتهای کمک پرستاری باشند.

وی همچنین اظهار داشت: کلیه مراحل ثبت نام بصورت حضوری انجام می گیرد و متقاضی در صورت دارا بودن شرایط فوق و قبول مقررات و ضوابط، پیش ثبت نام نموده و مبلغ 1.000.000 ریال را از طریق درگاه اینترنتی بابت پیش ثبت نام پرداخت خواهد کرد.

دکتر افروزیان با عنوان اینکه کل مبلغ شهریه این دوره 25.000.000 ریال است ادامه داد؛ این مبلغ پس از تایید نهایی ثبت نام متقاضی، در قالب دو قسط (هر قسط 12.000.000ریال) قابل پرداخت خواهد بود، به طوریکه قسط اول قبل از شروع دوره تئوری و قسط دوم قبل از شروع دوره عملی توسط متقاضی پرداخت می گردد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد تصریح کرد؛ آخرین مهلت ثبت نام 23 اسفند ماه بوده و متقاضیان می توانند با بهمراه داشتن مدارک شامل ( اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه دیپلم، گواهینامه کمک بهیاری و 3قطعه عکس 3*4) به آدرس صفائیه- انتهای بلوار شهدای گمنام ـ سازمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38303456 تماس حاصل نمایند.

 

 


( ۹۸ )

نظر شما :

فاطمه شعبانی ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۵
همه چی عالیه