آموزش عاملین توسعه خوشه‌های کسب‌ و کار کشور در یزد

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۳ کد : ۴۸۷۹۴ فرهنگی تاپ خبر
دوره اموزشی عاملین توسعه خوشه‎های کسب و کار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری آکادمی کسب و کار سازمان جهاددانشگاهی یزد در حال برگزاری است
آموزش عاملین توسعه خوشه‌های کسب‌ و کار کشور در یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر آکادمی کسب و کار سازمان این سازمان از برگزاری دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار(CDA) کشور برای اولین بار در این استان خبر داد.

«محمد یادگاریان» در این باره گفت: دوره اموزشی عاملین توسعه خوشه‎های کسب و کار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری آکادمی کسب و کار سازمان جهاددانشگاهی یزد با حضور ۴۴ نفر از مشاورین و متقاضیان عاملیت توسعه خوشه‌ها از سراسر کشور در حال برگزاریست.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از ۱۹ شهریور ماه با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ای از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آغاز شده و به مدت یک هفته دنبال خواهد شد.

یادگاریان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با فرآیندها و توسعه خوشه‌های کسب و کار، از نزدیک از تجربه خوشه‌های موفق استان یزد مانند خوشه زیلو و خوشه محصولات کنجدی دیدن خواهند کرد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان این دوره از حضور اساتید برجسته‌ای مانند «حمیدعزیز محمدلو» و «مرتضی انوشه» و سخنرانی «طهمورث لاهوتی اشکوری» مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهره گرفتند.

کلید واژه ها: توسعه خوشه های کسب و کار آکادمی کسب و کار


نظر شما :