با حضور وزیر علوم؛ آیین رونمایی از سامانه فن‌یوز برگزار می شود

۰۱ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۶ کد : ۴۱۱۹ تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی
رونمایی رسمی سامانه فن یوز سوم دی‌ماه همزمان با مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برگزار می شود.
با حضور وزیر علوم؛ آیین رونمایی از سامانه فن‌یوز برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، مراسم رونمایی از سامانه فن یوز دوشنبه سوم دی همزمان با مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران و با حضور دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ساعت 10 صبح در محل سالن ملل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

سامانه «فن‌یوز» به نشانی www.fanuse.ir  سامانه‌ای تخصصی در زمینه مدیریت فرآیند همتاگزینی فناوری (Business Matchmaking) در نمایشگاه‌ها می‌باشد و خدمات متعددی از جمله تنظیم ( پیش از بازدید از نمایشگاه) و برگزاری و مدیریت جلسات، ارائه مشاوره‌های حقوقی، ارزش‌گذاری و انتقال فناوری را در حین نمایشگاه ارایه می‌دهد که در طول یکسال گذشته نیز در چندین نمایشگاه بصورت آزمایشی اجرایی شده است.

گفتنی است، ششمین دوره این نمایشگاه از تاریخ های 3 الی 6 دی 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. جلسات سامانه فن یوز در سالن 41 غرفه 54  برگزار می شود.

 


نظر شما :