/در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد /

طرح اشتغال جهاددانشگاهی،فرصت مناسبی برای بانوان خانه دار و زنان توانمند در مشاغل مختلف می باشد

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲ کد : ۳۷۲۰۴ آموزشی تجاری سازی فناوری و اشتغال
بانوی میبدی فعال در طرح توسعه مشاغل خانگی،ضمن بیان اینکه با این طرح، از طریق جهاددانشگاهی آشنا گردیده است، آن را فرصت مناسبی برای بانوان خانه دار و زنان توانمند در مشاغل مختلف دانست که می توانند نسبت به درآمدزایی اقدام کنند.
طرح اشتغال جهاددانشگاهی،فرصت مناسبی برای بانوان خانه دار و زنان توانمند در مشاغل مختلف می باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، فاطمه شریف زاده، بانوی میبدی که اکنون در رشته نساجی شاخه حوله بافی و کاربافی فعالیت دارد با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: از طریق سازمان جهاد دانشگاهی با این طرح آشنا شدم که خوشبختانه در این زمینه و در راستای پیشرفت و توسعه مشاغل خانگی در شهرستان میبد اقداماتی انجام شده است .

وی ادامه داد: توسعه مشاغل خانگی بر پایه تسهیلات و امکانات هر چه بیشتر در بین افراد خانه دار و زنان توانمند که به هر صورت نتوانسته اند و خواهان کار بیرون از خانه نبوده اند، می تواند صورت گیرد، به نحوی که زنان در کنار خانه داری به کسب درآمد و اشتغال زایی روی آورند.

شریف زاده افزود: به منظور رقابت با بازار و دیگر محصولات سنتی سعی کرده ایم هر روز طراحی را به روزتر و رنگبندی شکیل تری در قالب چله و تارو پود داشته باشیم و خدا را شکر در این زمینه موفق بوده ایم .

این بانوی میبدی برند فعالیتش را سیمپل برشمرد و با اشاره به بسته بندی ارگانیک که از کاغذی دست ساز و ایرانی برای پیچیدن محصولات استفاده می شود گفت:  برای همه محصولات لیبل طراحی شده که با دست به پارچه ها دوخته می شود و کاغذی که در آن از بذر ریحان استفاده شده و می توان آن را به صورت گل و گلدان در اختیار داشت و از گیاه آن استفاده کرد، بهره برده ایم

کلید واژه ها: مشاغل خانگی نساجی حوله بافی


نظر شما :