/در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد /

نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد برپا می‌شود

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶ کد : ۳۶۶۶۶ آموزشی تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مسئول اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی استان در اسفندماه سال جاری و در محل نمایشگاه‌های استان خبر داد.
نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد برپا می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، فریبا آیت‌اللهی، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، امروز، ۱۸ مردادماه در جلسه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به منظور برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: در مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد و زنان و مردان می‌توانند با توجه به مهارت خود در خانه، نه تنها برای خود بلکه برای سایر اعضای خانواده شغل ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه می‌توان در کنار خانواده و همراه با مراقبت از فرزندان، در محیط آرام، راحت و امن خانه مشغول به کار و کسب در آمد شد، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی را از دیگر مزیت‌های مشاغل خانگی برشمرد.

محمد زارع، مسئول اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد نیز از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی استان در اسفندماه سال جاری و در محل نمایشگاه‌های استان خبر داد و یادآور شد: تاریخ و زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود در این جلسه‌ در خصوص نحوه و تعداد متقاضی غرفه، تاریخ و هزینه‌های برگزاری این نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد. همچنین ضمن بررسی و نحوه انجام حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان از متقاضیان پیشنهاد شد، شرکت‌های تعاونی موفق و بزرگ شناسایی شده و در صورت امکان حامی مالی برگزاری این نمایشگاه شوند.

کلید واژه ها: مشاغل خانگی نمایشگاه


( ۱ )

نظر شما :