کمک به راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری جهاددانشگاهی استان یزد توسط پارک یزد

۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱ کد : ۲۶۷۰۲ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر عمومی
تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و جهاد دانشگاهی استان یزد با هدف کمک به راه‌اندازی مرکز رشد و مرکز نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد منعقد شد.
کمک به راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری جهاددانشگاهی استان یزد توسط پارک یزد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ، طبق این تفاهم‌نامه، جهاددانشگاهی استان یزد متعهد شد خدمات تخصصی مانند بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگاه و پژوهشکده‌های همکار جهاددانشگاهی نظیر رویان، ابن‌سینا، سرامیک و غیره و خدمات آزمایشگاهی و انتقال فناوری را به پارک ارائه کرده و علاوه بر تامین فضا برای استقرار شرکت‌های مستقر، نیروی انسانی لازم برای همکاری در راه‌اندازی و انجام امور اجرایی و مدیریتی مرکز رشد و نوآوری را فراهم کند.

این گزارش می افزاید؛ پارک یزد نیز علاوه بر در اختیار گذاشتن امکانات خود از قبیل آزمایشگاه‌ها برای انجام طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی،  همکاری و مساعدت مالی در برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی و استارتاپی انجام داده و به نوآوران و فناوران پذیرش شده در مرکز نوآوری و مرکز رشد جهاد دانشگاهی خدمات ارائه می‌کند.

در این گزارش آمده است،  اولویت‌دهی در استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان جهاددانشگاهی در پارک و صدور مجوزهای لازم برای موسسات و فناوران مستقر در مراکز نوآوری و رشد، از دیگر تعهدات پارک در این تفاهم نامه است.


نظر شما :