معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد: حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد از ایده‌های فناورانه

مرکز رشد گیاهان دارویی سازمان جهاددانشگاهی یزد، از نوآوری و خلاقیت نیروهای جوان و محقق در جهت استفاده بهینه از سرمایه و ظرفیت‌های استان و ارائه ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند.
معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد: حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد از ایده‌های فناورانه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ،معاون فناوری مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزد اظهار کرد: مرکز رشد جهاددانشگاهی اشکذر فضای مناسبی برای واحد‌های دانش محور و فناور فعال فراهم کرده است تا واحدهای فناور  با بهره‌مندی از این بستر بتوانند دستاوردهای تحقیقاتی خود را توسعه و تجاری‌سازی کنند.
محمد زارع  به ارائه مشاوره و 1000 نفر ساعت آموزش به فناوران و ایده‌پردازان در سال 98 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 12واحد فناور در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزد مستقر هستند.
وی  یادآور‌ شد؛ به منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌های این مرکز و با توجه به نظارت و ارزیابی‌ نتایج انجام گرفته در سال گذشته سه شرکت از مرکز رشد یزد به دلیل غیر فعال بودن، خارج و واحدهای فناور با ایده‌های جدید پذیرش و جذب می شوند.
معاون فناوری مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزد تصریح کرد: این مرکز در سال‌جاری 5 رویداد کارآفرینی و 12 کارگاه آموزشی در جهت  ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه فعالیت‌های فناورانه برنامه ر یزی نموده است.
زارع به انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری به منظور گسترش و ساماندهی فعالیت‌ واحدهای مستقر اشاره و خاطر نشان کرد:  مرکز رشد جهاددانشگاهی استان یزد از شرکت‌های فعال در کشت و فناوری گیاهان دارویی پشتیبانی، حمایت و خدماتی همچون آموزش، مشاوره، ثبت شرکت و برند ، اطلاع رسانی و... برای ارتقا و رشد آن‌ها ارائه می‌کند. این مرکز حمایت‌های خوبی را با توجه به نیاز فناور و پژوهشگر در مراحل مختلف تولید محصول فناورانه انجام می‌دهد .
وی  افزود:  افراد خلاق و دارای ایده می توانند از طریق سایت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد jdyazd.ac.ir و یا با مراجعه آدرس اشکذر، خیابان امام خمینی ، روبروی بانک مسکن، مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزد مراجعه و یا با شماره تلفن 32727693 تماس حاصل نمایند.


( ۴ )

نظر شما :