نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی سال ۱۳۹۸ اعلام شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۴ کد : ۱۱۳۳۶ تاپ خبر عمومی
اطلاعیه مرکز آزمون جهاددانشگاهی درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتشنشانی در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.
نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی سال ۱۳۹۸ اعلام شد

در پی برگزاری آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتشنشانی که هجدهم مردادماه 1398 توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با ثبت نام بیش از 100 هزار نفر برگزار گردید، نتایج معرفی شدگان مرحله چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک، روز شنبه 23 شهریور 1398 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شد.

سید عزیز آشنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند می توانند از تاریخ 23 شهریورماه 1398 ضمن مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از نتیجه آزمون کتبی خود مطلع شوند.

وی اعلام کرد، داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب در کارنامه آنان عبارت "شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید" را ملاحظه می کنند، می توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه خود برای تکمیل مدارک به آدرس قید شده در کارنامه مراجعه نمایند.

مدارکی که باید توسط داوطلبان برای بررسی ارائه شود در اطلاعیه ای که بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می گیرد قید شده است. داوطلبان باید کلیه مدارک ذکر شده در اطلاعیه فوق را هنگام مراجعه برای بررسی مدارک خود به همراه داشته باشند تا تایید مدارک آنان با موفقیت انجام پذیرد.

مرحله بررسی مدارک داوطلبان بر اساس زمانبندی مندرج در کارنامه ایشان از تاریخ 26 شهریورماه 98 آغاز می شود و عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سایر مراحل می باشد.

پس از بررسی مدارک، افرادی که مدارک آنان تایید شده است برای انجام آزمون عملی و سایر مراحل معرفی خواهند شد.


نظر شما :